Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/04/2020.

Mł. Specjalista ds. wsparcia procesów zakupowych

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Mł. Specjalista ds. wsparcia procesów zakupowych
Poznan
NR REF.: 1133308

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych z j. angielskim.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie pełnia rolę punktu kontaktowego dla klientów ds. zapytań związanych z procesami P2P, będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, procesowanie dokumentacji i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów ds. zakupów oraz raportowanie.

Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające biegłą znajomość języka angielskiego a także nieodpartą chęć zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie o wyjątkowej kulturze organizacyjnej. Oczekujemy pierwszych doświadczeń (również w postaci praktyk lub staży) z obszaru zakupów, obsługi klienta, administracji, wykorzystania języków obcych oraz zainteresowania obszarem zakupów. Dodatkowym atutem będzie bardzo dobra znajomość Excela, w tym umiejętność tworzenia makr.
Od Kandydatów oczekujemy także zaangażowania, samodzielności, otwartości oraz wysokiej kultury osobistej.

Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, dynamicznym i przyjaznym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry