#

Menadżer działu sprzedaży / Dyrektor handlowy (m/k)

Trenkwalder

Świdnica, dolnośląskie

Trenkwalder
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Menadżer działu sprzedaży / Dyrektor handlowy (m/k)

Miejsce pracy: Świdnica
Co oferujemy
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizję uzależnioną od realizacji wyników,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop),
  • realny wpływ na strategię firmy,
  • szkolenia rozwojowe i udział w konferencjach branżowych,
  • szerokie możliwości rozwoju i awansu, w tym uczestnictwo w Zarządzie Spółki.

Twoje zadania
  • tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy, spójnej z celami biznesowymi,
  • zarządzanie zespołem sprzedaży – rekrutacja, rozwój, motywacja i ocena wyników,
  • ustalanie i realizacja planów sprzedażowych (KPI, budżety, prognozy),
  • budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami biznesowymi,
  • monitorowanie rynku, analiza konkurencji i identyfikacja nowych możliwości rozwoju,
  • współpraca z działem marketingu, operacji i finansów w celu optymalizacji procesów sprzedażowych,
  • reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych.

Doświadczenie zawodowe:
  • minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B, w tym mile widziane ok. 3 lata na stanowisku kierowniczym (preferowane: Dyrektor Handlowy, Kierownik Sprzedaży, Head of Sales lub bezpośrednio podległy/zastępca menadżera, regionalny dyrektor handlowy, regionalny kierownik sprzedaży),
  • udokumentowane sukcesy w realizacji planów sprzedażowych, rozwoju portfela klientów i wzroście przychodów firmy – wymagana będzie prezentacja dotycząca doświadczenia zawodowego,
  • mile widziane doświadczenie w branży: ochrony osób i mienia lub utrzymania czystości i zieleni.

Wykształcenie:
  • mile widziane wyższe – preferowane kierunki: zarządzanie, handel, ekonomia, marketing lub pokrewne,
  • dodatkowe szkolenia z zakresu negocjacji, zarządzania sprzedażą lub leadershipu będą dużym atutem.

Umiejętności i kompetencje miękkie:
  • silne umiejętności przywódcze i zdolność do motywowania zespołu,
  • doskonałe zdolności negocjacyjne i prezentacyjne,
  • myślenie strategiczne i analityczne,
  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista i rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • zorientowanie na cel i wyniki.

Znajomość narzędzi:
  • biegła obsługa narzędzi CRM,
  • znajomość Excela na poziomie zaawansowanym (analiza danych sprzedażowych, KPI),
  • umiejętność pracy z systemami ERP będzie dodatkowym atutem.

Języki obce:
  • znajomość języka angielskiego będzie atutem.

Numer referencyjny
a0tbI00000Jp5yoQAB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi