Opis stanowiska pracy
BNH-Oil Polska Sp. z o.o. jest firmą handlową działającą w branży chemicznej i petrochemicznej od 2007 roku.
Obecnie poszukujemy młodych i kreatywnych kandydatów na stanowisko Menadżera ds. Administracyjnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
1. Ewidencjonowanie poczty przychodzacej i wychodzacej
2. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
3. Prowadzenie umów administracyjnych
4. Odbieranie połączeń telefonicznych
5. Archiwizacja dokumentów
6. Tłumaczenia drobne (przeważnie polsko-rosyjskie).
7. Prowadzenie kasy
8. inne typowe prace administracyjno-biurowe
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV, listu motywacyjnego
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego, polskiego, angielskiego (mile widziany)
Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
Inicjatywa i samodzielność
Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz pracy
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.).
Spółka z o. o. o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, będąca wy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.