Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy
BNH-Oil Polska Sp. z o.o. jest firmą handlową działającą w branży chemicznej i petrochemicznej od 2007 roku.
Obecnie poszukujemy młodych i kreatywnych kandydatów na stanowisko Menadżera ds. Administracyjnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
1. Ewidencjonowanie poczty przychodzacej i wychodzacej
2. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
3. Prowadzenie umów administracyjnych
4. Odbieranie połączeń telefonicznych
5. Archiwizacja dokumentów
6. Tłumaczenia drobne (przeważnie polsko-rosyjskie).
7. Prowadzenie kasy
8. inne typowe prace administracyjno-biurowe

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV, listu motywacyjnego

Wymagania

Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego, polskiego, angielskiego (mile widziany)
Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej
Inicjatywa i samodzielność
Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz pracy
Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883. z późn. zm.).

Prezentacja firmy

Spółka z o. o. o ugruntowanej pozycji na rynku polskim, będąca wy... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
1 rok
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
4 000PLN - 6 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi