Opis stanowiska pracy
Medical content writer
Polska
NR REF.: 1194404
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Medical Content Writer
Jako Medical Content Writer w firmie będziesz odpowiedzialny za przeglądanie i weryfikacje treści generowanych przez systemy sztucznej inteligencji (AI) z medycznego punktu widzenia. Twoja rola będzie polegać na ocenie dokładności, przejrzystości i integralności naukowej dokumentów generowanych przez sztuczną inteligencję oraz zapewnieniu ich spójności z innymi materiałami medycznymi i markowymi, przy jednoczesnym spełnieniu standardów regulacyjnych i firmowych.
Branża: IT – farmaceutycznaLokalizacja: 100% remoteRodzaj pracy: umowa B2B pełen etatGodziny pracy: elastyczne godziny pracy / 2-3 h tygodniowo na spotkaniaZespół: istniejący 4 osobowy; 2 osoby z mocnym seniority obecnie pełnią rolę liderów zespołu, aktywnie delegując zadania nowym członkom. Pozostałe dwie osoby pracują już od około dwóch do trzech miesięcy.Czas trwania projektu: do końca 2025 roku + planowane przedłużenieStart Date: ASAPDoświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie w pisaniu tekstów medycznych;
Obowiązki:
1. Przegląd treści:
Przeglądaj i edytuj treści promocyjne i medyczne generowane przez sztuczną inteligencję pod kątem dokładności i jakości.
Upewnij się, że treści generowane przez sztuczną inteligencję są zgodne z wytycznymi regulacyjnymi, wytycznymi dotyczącymi marki, tonem głosu, standardami i dobrą praktyką kliniczną (GCP).
2. Zapewnienie jakości:
Przeprowadzaj rygorystyczne kontrole jakości dokumentów generowanych przez sztuczną inteligencję, aby zapewnić spójność, dokładność naukową i przejrzystość.
Zidentyfikuj i popraw wszelkie błędy lub niespójności w treściach generowanych przez sztuczną inteligencję.
3. Spójność z markowymi materiałami:
Upewnij się, że treści generowane przez sztuczną inteligencję są spójne z istniejącymi materiałami medycznymi i markowymi.
Porównaj wyniki AI z istniejącymi dokumentami i wytycznymi dotyczącymi marki, aby zachować jednolitość przekazu i terminologii.
4. Współpraca:
Ściśle współpracuj z zespołami interdyscyplinarnymi, w tym inżynieryjnymi, medycznymi, marketingowymi i analityką danych.
Przekaż opinię twórcom sztucznej inteligencji, aby poprawić jakość i dokładność treści generowanych przez sztuczną inteligencję.
5. Ulepszanie produktu:
Współpracuj z zespołami zajmującymi się rozwojem sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować możliwości optymalizacji procesów w celu osiągnięcia efektywności kosztowej i czasowej.
Zbieraj opinie użytkowników i uwzględniaj spostrzeżenia w kolejnych iteracjach produktu AI.
Doświadczenie i umiejętności:
- Znajomość pakietu Microsoft Office oraz systemów zarządzania dokumentacją.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami.
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- Duża dbałość o szczegóły i zaangażowanie w jakość.
- Znajomość wytycznych brandingowych i spójności treści medycznych.
- Silne umiejętności pisania i edytowania z możliwością jasnego i zwięzłego przedstawiania złożonych danych.
- Analityczny sposób myślenia ze szczególnym naciskiem na doskonalenie i efektywność procesów.
Co otrzymasz:
- Błyskawiczny proces rekrutacyjny;
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport;
- Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays;
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
- Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1h) max 2 spotkania;
- Oferta;
- Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń