Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • współtworzenie strategii biznesowej firmy w obszarze celów długo- i średniookresowych w zakresie usług związanych z planowaniem i zakupem mediów
  • rozwój i wdrażanie nowych produktów Spółki
  • analiza danych dot. kluczowych obszarów działalności firmy (w tym: analiza rentowności zleceń, analiza skuteczności działań sprzedażowych itp.)
  • inicjowanie i realizacja zakupu narzędzi mających na celu usprawnienie funkcjonowania Działu Mediów
  • nadzór nad tworzeniem koncepcji sprzedaży wypracowanych rozwiązań mediowych
  • negocjowanie warunków współpracy z klientami i kontrahentami firmy (warunki finansowe, treść umów)
  • bieżąca kontrola i wspomaganie pracy Działu Mediów (media plannerów & buyerów)
  • nadzór nad realizacją deklaracji i zobowiązań w ramach umów z klientami i kontrahentami firmy
  • wyznaczanie priorytetów w zakresie przyjmowanych przez firmę zleceń
  • rekrutacja, opracowywanie planów rozwoju i podnoszenia kwalifikacji pracowników Działu Mediów

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • masz min. 4 lata doświadczenia w planowaniu i realizacji kampanii mediowych ONLINE i OFFLINE
  • posiadasz doświadczenie handlowe w sprzedaży usług B2B (ofertowanie, negocjowanie z klientami, realizacja)
  • znasz rynek mediów i reklamy (możliwości reklamowe, koszty, dostawcy, trendy) oraz "wyczucie mediów" (badania, wskaźniki, zasięgi)
  • znasz specyfikację branży marketingowej i reklamowej, procesu planowania marketingowego i realizację działań reklamowych
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziane)
  • potrafisz tworzyć strategię komunikacji i strategię marek dla klientów w różnych branżach rynkowych
  • znasz narzędzia i oferty badań konsumpcji mediów i wydatków reklamowych (TGI, Kantar, Nielsen, ZKDP)
  • potrafisz posługiwać się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (mile widziane)
  • znasz bardzo dobrze MS Office (Excel, Power Point)
  • cechuje Cię uczciwość, lojalność i etyka
  • posiadasz zdolności analityczne
  • należysz do osób konsekwentnych w działaniu, kreatywnych i otwartych na rozwój biznesu
  • potrafisz pracować pod presją czasu i wyniku

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, działającej od 17 lat
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze z systemem premiowym
  • umowę o pracę
  • realizację projektów dla znanych marek i klientów
  • możliwość wdrażania innowacyjnych pomysłów mediowych
  • przyjazne miejsce pracy w Krakowie z widokiem na Wisłę i na Wawel

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 24243.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry