Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Marketing & PR Specialist (m/f)

Kraków, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Głównym zadaniem Specjalisty ds. komunikacji zintegrowanej oraz PR będzie wzmacnianie świadomości marki poprzez generowanie wartościowych treści również eksperckich, które przyczynią się w dalszej perspektywie do przekształcenia leadów w zaangażowanych partnerów biznesowych. Elementem profilu kandydata jest znajomość trendów marketingowych.

Informacje o kliencie

Nasz klient znajduje się w światowej czołówce firm branży kablowej, jest wiodącym europejskim producentem kabli i przewodów o znaczącym potencjale rozwojowym, ze stuprocentowym polskim kapitałem. Produkty wytwarzane w naszych zakładach znajdują swoich odbiorców w ponad 80 krajach. W swoim asortymencie posiadamy ok. 25 tys. typów kabli i przewodów.

Opis stanowiska

  • Tworzenie oraz zarządzanie firmowymi profilami społecznościowymi
  • Generowanie wartościowych treści odpowiednich do specyfiki branżowej firmy poprzez m.in. narzędzia Public Relations kreujące wizerunek marki
  • Opracowanie założeń do planu zintegrowanej komunikacji marketingowej, w tym opracowanie harmonogramu działań komunikacyjnych oraz realizacja etapów
  • Aktualizacja oraz redakcja bieżącego contentu, w tym optymalizacja treści
  • Podtrzymywanie aktywnego zaangażowania firmy w stowarzyszeniach branżowych, w tym kreacyjne podejście do wykorzystywania podejmowanych przez nich działań
  • Kreowanie narzędzi wzmacniających wizerunek firmy odpowiedzialnej społecznie również poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej
  • Tworzenie oraz zarządzanie akcjami promocyjnymi w kanale online i offline
  • Budowa i zarządzanie bazą mediów branżowych w kontekście budowy marki eksperckiej
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań i kanałów marketingowych mogących wesprzeć osiąganie celów wizerunkowych i sprzedażowych firmy
  • Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby działu
  • Nadzór nad realizacją i budżetem działań komunikacyjnych
  • Współpraca z wybranymi firmami zewnętrznymi

Profil kandydata

  • Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum rok doświadczenia pracy z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych
  • Doświadczenie w zakresie samodzielnej realizacji projektów z obszaru koordynowania akcji marketingowych
  • Twórcze/kreatywne podejście do projektów komunikacyjnych
  • Zmysł estetyczny - preferowane koncepcyjne podejście do pracy
  • Dobry warsztat pisarski - swoboda w przygotowywaniu ciekawych treści
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz profili firmowych kont społecznościowych
  • Umiejętności organizacyjne
  • Odporność na stres, umiejętność pracy w wieloprojektowym środowisku
  • Język angielski wymagany na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie

Oferujemy

  • Praca w renomowanej firmie o zasięgu międzynarodowym
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wsparcie wydziału we wdrożeniu i doskonaleniu zawodowym
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie wypoczynku, świadczenia świąteczne)
  • Atrakcyjne warunki na przystąpienie do programu: ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, kart sportowych, platformy szkoleń językowych)

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry