Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Marketing and Communication Manager
Gdańsk
NR REF.: 1128341


Twoja następna firma
Naszym klientem jest firma z branży usług w obszarze nieruchomości. Organizacja stawia na innowacyjność, rozwój i nieszablonowe podejście do otoczenia. Jest to miejsce, które pozwoli Ci na realizację swoich pomysłów i spełnienie zawodowe.

Twoje następne stanowisko
Celem stanowiska jest budowa i rozwój społeczności (community management) z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i nowatorskich pomysłów. Jej/ Jego rolą będzie organizacja wydarzeń i projektów, mających na celu aktywizację społeczności i zwiększenie jej satysfakcji i zaangażowania (komunikacja w social media, eventy, kampanie). Ponadto, do zadań Marketing and Community Managera będzie należeć tworzenie i koordynacja projektów promocyjnych i marketingowych oraz szeroko pojęte działania PR.

Głównym zadaniem Marketing Managera będzie zianicjowanie i wdrożenie niestatndardowych projektow marketingowych, wytyczając kierunki rozwoju projektów marketingowych oraz całej Organizacji. Marketing Manager będzie zarządzał i kierował pracą zespołu, a także motywował go. Nowozatrudniona osoba będzie również koordynował pracę partnerów zewnętrznych wraz z działaniami PR.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z minimum kilkuletnim doświadczeniem w różnorodnych projektach marketingowych (sektor B2B). Od Kandydatów oczekujemy praktycznej znajomości zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej, doświadczenia w zarządzaniu kompleksowymi projektami, nastawienia na realizację celów i kreatywności w działaniu i elastyczności. Szukamy dojrzałego lidera zespołu, potrafiącego skutecznie motywować i inspirować.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest konieczna.

Co zyskujesz?
Nasz Klient prócz atrakcyjnego wynagrodzenia, oferuje możliwość uczestnictwa izdobycia cennego doświadczenia w prestiżowym projekcie oraz pracę w zgranym i doświadczonym zespole.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Praca w mediach / dziennikarstwo
do góry