Opis stanowiska pracy
Manager Strategic Customer Support (Finance)
Kraków
NR REF.: 1193061
For one of our client39s, an International transportation company, we are looking for a Manager Strategic Customer Support (Finance)
✓ Location: Cracow✓ Hybrid working model (office 2x per week)✓ contract of employment limited time up to 2 years
Job DescriptionAs a Manager Strategic Customer Support, you will be part of the European Ship-To-Collect Business Partner Team. You will advise and support the European organization and its largest customers on invoicing, cash application, invoice disputes, and collections. Your responsibilities will include project management for customer-specific invoicing solutions, managing bad debt risks, growing revenue, and leading a team of specialists who support stakeholders and customers with complex setups.You will also lead key initiatives across Europe, contribute to a global team environment, and optimize customer experience and bad debt while playing a crucial role in the integration strategy.
Responsibilities:
- Independently manage workload and supervise a remote team while being part of a European team (10-12 FTE)
- Drive customer satisfaction by offering financial expertise to innovative projects and initiatives
- Collaborate across functions and organizational hierarchies to achieve business targets
- Deliver project management excellence and ensure solutions align with the company’s strategy
- Be actively involved in transformation strategies and global collaboration efforts
Requirements
- Proven experience in managing a team, along with expertise in finance, complemented by strong project management skills.
- Ability to understand and translate the company’s strategy and business model into customer solutions
- Strong interpersonal skills, analytical judgment, and decision-making abilities
- Professional leadership experience combined with solid planning and organizing skills
- Advanced written and verbal communication skills in English, including stakeholder and customer interaction
- Readiness to travel as part of the role
What we offer:
- Attractive compensation package
- Training to get you started and on-the-job learning opportunities
- Extensive learning resources to further develop your skills and knowledge
- Tuition Assistance Program
- Employee Assistance Program
- Great career opportunities
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa