Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager Sprzedaży

Miejsce pracy: Poznań
4-23-71571
Wynagrodzenie: 10000 - 16000 PLN

Dla naszego Klienta, lidera w branży rozwiązań rolniczych, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Manager Sprzedaży

Obowiązki:
- Samodzielne zarządzanie obszarem sprzedaży wybranej grupy produktów
- Budowanie i rozwój bazy klientów
- Podejmowanie działań promocyjnych i marketingowych
- Uczestniczenie w konferencjach, targach i spotkaniach handlowych
- Realizacja założonych celów i planów sprzedażowych
- Codzienna współpraca z działem sprzedaży i marketingiem
- Raportowanie do Managera z Niemiec

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 3 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży
- Doświadczenie w branży rolniczej lub automotive
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
- Zaawansowane umiejętności organizacyjne i samodzielność
- Gotowość do podróży służbowych i spotkań z klientami (Polska)
- Nastawienie na realizację celów i rozwój nowych klientów
- Wysoka motywacja i zorientowanie na klienta

Korzyści:
- Praca w trybie hybrydowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace
- Praca w międzynardowym środowisku
- Duża dynamika pracy i niezależność w działaniach
- Szeroki pakiet benefitów – opieka medyczna, karta multisport, kursy językowe itd.
- Samochód służbowy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi