W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager projektów tłumaczeniowych
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem – nowym inwestorem na śląskim rynku, budujemy struktury centrum biznesowego w Katowicach. Nowa jednostka biznesowa będzie dedykowana do obsługi rynku europejskiego w szerokim spektrum procesów biznesowych: finansów, księgowości, IT, marketingu oraz wsparcia administracyjnego.
Poszukujemy osoby na nowo powstałe stanowisko:
Managera projektów tłumaczeniowych
Zakres zadań:
- koordynacja projektów tłumaczeniowych we współpracy z agencjami,
- tworzenie oraz kierowanie procesem, wprowadzanie usprawnień,
- zarządzanie budżetem i jakością tłumaczeń,
- aktywna współpraca z kluczowymi interesariuszami na rynku europejskim.
Requirements:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w branży tłumaczeniowej, zarządzaniu projektami lub wykonywaniu tłumaczeń,
- ekspertyza w zarządzaniu i realizacji tłumaczeń w obszarze digital i e – commerce dla rynku europejskiego,
- wiedza oraz doświadczenie z oprogramowaniem do tłumaczenia,
- mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej lub przemysłowej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość języka hiszpańskiego lub francuskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne.
Benefits:
- szansa dołączenia do nowej jednostki biznesowej,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.