Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager Operacyjny

Miejsce pracy: Łódź
9-21-58443

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy , która jest liderem w swojej branży i dynamicznie się rozwija, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Managera Operacyjnego.

Zakres obowiązków

-Zapewnienie wysokich standardów bezpieczeństwa osób i towarów;
-Audytowanie magazynu,
-Odpowiedzialność za eksploatację centrum logistycznego (negocjacje kontraktów, weryfikacja realizacji),
-Planowanie oraz wdrażanie inwestycji;
-Planowanie oraz realizacja budżetu;
-Kierowanie pracą bhp, techników utrzymania ruchu;
- Zarządzanie zespołem administracji oraz dbanie o jego rozwój.

Wymagania:
-Doświadczenie w pracy w obszarze magazynu, centrum logistycznego;
-Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-Motywacja do nauki i samodoskonalenia;
-Duże zdolności interepersonalne;
-Doświadczenie i wiedza z zakresu bezpieczeństwa, znajomość przepisów BHP;
- Mile widziane doświadczenie w obszarze zarządzania nieruchomościami.

Korzyści:
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (np. karta sportowa, ubezpieczenie medyczne);
- Szybki rozwój zawodowy w hierarchii firmy;
- Świetna atmosfera w miejscu pracy;
- Uczestnictwo w szkoleniach (również za granicą).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi