Opis stanowiska pracy
Co od nas dostajesz:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia zatrudnienia,
- Wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię indywidualną,
- Konkretne umiejętności, wiedzę i szkolenia w zakresie wykonywanych zadań,
- Możliwość rozwijania swoich pasji zawodowych,
- Nowe znajomości i świetną atmosferę w zgranym zespole,
- Benefity w trosce o Twoje zdrowie i samopoczucie.
Twoja praca będzie polegała na:
- Zapewnieniu profesjonalnej obsługi klientów i odpowiadaniu na ich potrzeby,
- Wdrażaniu strategii działu i realizacji polityki handlowej,
- Realizowaniu wyznaczonych celów handlowych,
- Zarządzaniu zespołem i organizacją jego pracy,
- Motywowaniu, szkoleniu i dbaniu o ich rozwój.
Czego potrzebujesz, aby to realizować:
- Pasji do handlu,
- Ukierunkowania na potrzeby klientów,
- Umiejętności zarządzania zespołem i motywowaniu pracowników,
- Bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i samodzielności,
- Zaangażowania, odpowiedzialności i zorientowania na cel.
Prezentacja firmy
Pierwszy hipermarket Auchan w Polsce został otwarty w maju 1996 roku w Piasecznie pod... Warszawą. W roku 2006 - Auchan Polska posiada 20 Centrów Handlowych, oraz 50 % udziałów w zarządzanych przez firmę Schiever Polska 4 Centrach Handlowych, otwartych pod szyldem Auchan. Największy hipermarket, Auchan Wola w Warszawie, ma powierzchnię prawie 18 tys. m2.
Firma zatrudnia ponad 9 000 współpracowników. Na przestrzeni ostatnich 10 lat Auchan stał się przedsiębiorstwem w pełni polskim, zatrudnia polskich dyrektorów i managerów, współpracuje z ponad 1500 polskimi dostawcami.
W 2000 roku, Auchan Polska, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, wprowadziła Akcjonariat Pracowniczy. Przystąpiło do niego ponad 80% współpracowników.
Rozwiń