Co od nas dostajesz:
- Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze Klienta i pasji do zdrowego i dobrego jedzenia,
- Udział w tworzeniu nowej jakości dla Klientów Auchan,
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach opartych o najnowsze technologie,
- Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport, dopłaty do posiłków na miejscu, zniżka na zakupy, akcjonariat pracowniczy),
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
Twoja praca będzie polegała na:
- Budowaniu strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla e-commerce non-food.
- Bieżącej analizie i raportowaniu wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.
- Zaawansowanej analizie konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.
- Podsumowaniu wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowaniu działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.
- Zarządzaniu procesami sprzedaży.
- Czynnym udziale w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.
- Współpracy przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).
- Współpracy i negocjacjach z kluczowymi partnerami i marketplacami.
- Wdrażaniu i rozwoju nowych projektów i doskonaleniu bieżących procesów.
Czego potrzebujesz, aby to realizować:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,
- Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.
- Nastawienia na osiąganie celów sprzedażowych.
- Wiedzy merytorycznej z zakresu analizy danych,
- Chęci do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.
- Samodzielności, cierpliwości, kreatywności oraz chęci ciągłego testowania nowych rozwiązań.
- Wielozadaniowości i umiejętności pracy pod presją czasu.
- Umiejętności handlowych i budowania relacji z klientami i partnerami.
- Pasji do badania potrzeb konsumenta, umiejętności ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.
- Znajomości narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.
- Silnej umiejętności planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposóbu myślenia.
MANAGER HANDLOWY E-COMMERCE NON FOOD
Miejsce pracy: Piaseczno, Warszawa
Chętnie zobaczymy Cię
w naszym zespole
w naszym zespole