Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.

MANAGER HANDLOWY E-COMMERCE NON FOOD

Piaseczno, Warszawa, mazowieckie

Auchan Polska sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Co od nas dostajesz:

  • Rozwój w organizacji, której kultura oparta jest na pasji w obsłudze Klienta i pasji do zdrowego i dobrego jedzenia,
  • Udział w tworzeniu nowej jakości dla Klientów Auchan,
  • Uczestnictwo w  innowacyjnych projektach opartych o najnowsze technologie,
  • Bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport, dopłaty do posiłków na miejscu, zniżka na zakupy, akcjonariat pracowniczy),
  • Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

Twoja praca będzie polegała na:

  • Budowaniu strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla e-commerce non-food.
  • Bieżącej analizie i raportowaniu  wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.
  • Zaawansowanej analizie konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.
  • Podsumowaniu wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowaniu działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.
  • Zarządzaniu procesami sprzedaży.
  • Czynnym udziale w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.
  • Współpracy przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i  pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).
  • Współpracy i negocjacjach z kluczowymi partnerami i marketplacami.
  • Wdrażaniu i rozwoju nowych projektów i doskonaleniu bieżących procesów.

Czego potrzebujesz, aby to realizować:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,
  • Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.
  • Nastawienia na osiąganie celów sprzedażowych.
  • Wiedzy merytorycznej z zakresu analizy danych,
  • Chęci  do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.
  • Samodzielności, cierpliwości, kreatywności oraz chęci ciągłego testowania nowych rozwiązań.
  • Wielozadaniowości i umiejętności pracy pod presją czasu.
  • Umiejętności handlowych i budowania relacji z klientami i partnerami.
  • Pasji do badania potrzeb konsumenta, umiejętności ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.
  • Znajomości narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.
  • Silnej umiejętności planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposóbu myślenia.

Prezentacja firmy

Pierwszy hipermarket Auchan w Polsce został otwarty w maju 1996 roku w Piasecznie pod... Warszawą. W roku 2006 - Auchan Polska posiada 20 Centrów Handlowych, oraz 50 % udziałów w zarządzanych przez firmę Schiever Polska 4 Centrach Handlowych, otwartych pod szyldem Auchan. Największy hipermarket, Auchan Wola w Warszawie, ma powierzchnię prawie 18 tys. m2.

Firma zatrudnia ponad 9 000 współpracowników. Na przestrzeni ostatnich 10 lat Auchan stał się przedsiębiorstwem w pełni polskim, zatrudnia polskich dyrektorów i managerów, współpracuje z ponad 1500 polskimi dostawcami.

W 2000 roku, Auchan Polska, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, wprowadziła Akcjonariat Pracowniczy. Przystąpiło do niego ponad 80% współpracowników.

  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry