Manager działu Asortymet i Marketing
Wroclaw Manager działu Asortymet i Marketing
Wroclaw
NR REF.: 1144861
Dla naszego międzynarodowego klienta z siedzibą w Niemczech z branży kosmetycznej, który aktualnie tworzy swój nowy oddział w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko Managera działu Asortymet i Marketing
TWOJE ZADANIA
CO WNOSISZ
CO UMOŻLIWIAMY
Świadczenia dodatkowe:Twoje benefity to np. premia świąteczna i prywatne dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
Współtworzenie i rozwój:Kreatywne pomysły są u nas mile widziane. Każdy może się zaangażować i wnieść swój wkład.
W tym celu oferujemy szeroką gamę kursów dokształcających oraz stwarzamy możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Bądź częścią nowego zespołu w Polsce od samego początku i wykonaj pracę pionierską.
Kulturę dialogu w firmie:Naszą społeczność pracowniczą cechuje współpraca, dynamika i płaska hierarchia. Odpowiedzialność osobista odgrywa przy tym kluczową rolę.
Złóż aplikację w języku niemieckim, podaj nam swoje oczekiwania finansowe oraz najwcześniejszy możliwy termin rozpoczęcia pracy.
Wroclaw
NR REF.: 1144861
Dla naszego międzynarodowego klienta z siedzibą w Niemczech z branży kosmetycznej, który aktualnie tworzy swój nowy oddział w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko Managera działu Asortymet i Marketing
TWOJE ZADANIA
- Zarządzanie zespołem i odpowiedzialność za skalowanie naszego modelu biznesowego we współpracy z kierownictwem
- Reprezentowanie kultury organizacyjnej na zewnątrz i wewnątrz firmy
- Strategiczne nadzorowanie asortymentu pod względem ceny, oferty i komunikacji
- Odpowiedzialność za wyniki biznesowe i rozwój całego asortymentu
- Monitorowanie krajowych rachunków zysków i strat w obszarze obrotów eCommerce
- Realizacja strategicznych celów w porozumieniu ze współpracownikami na szczeblu międzynarodowym
- Zarządzanie relacjami z partnerami biznesowymi i odpowiedzialność za proces negocjacji
- Współpraca z zespołem, innymi działami oraz jednostkami w innych krajach w celu stworzenia synergii działań
- Odpowiedzialność za holistyczny rozwój ok. 30 pracowników
- Fachowe prowadzenie działań komunikacyjnych i eCommerce w kraju, w koordynacji z zagranicznymi współpracownikami
CO WNOSISZ
- Ukończone studia ze specjalizacją w zarządzaniu biznesem lub ukończenie szkolenia handlowego
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu działem asortymentu lub w marketingu
- Biegłą znajomość języka polskiego i niemieckiego (poziom C1)
- Dobra znajomość wymogów polskiego rynku handlowego
- Wysokie umiejętności liderskie oraz holistyczne spojrzenie, doceniające indywidualność pracowników
- Przedsiębiorczość, pionierski duch oraz wyczucie wzajemnych zależności i powiązań gospodarczych, społecznych oraz ekologicznych
- Gotowość do odbywania krajowych i zagranicznych podróży służbowych oraz odbycia szkolenia w Niemczech
CO UMOŻLIWIAMY
Świadczenia dodatkowe:Twoje benefity to np. premia świąteczna i prywatne dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne.
Współtworzenie i rozwój:Kreatywne pomysły są u nas mile widziane. Każdy może się zaangażować i wnieść swój wkład.
W tym celu oferujemy szeroką gamę kursów dokształcających oraz stwarzamy możliwości rozwoju zawodowego i osobistego. Bądź częścią nowego zespołu w Polsce od samego początku i wykonaj pracę pionierską.
Kulturę dialogu w firmie:Naszą społeczność pracowniczą cechuje współpraca, dynamika i płaska hierarchia. Odpowiedzialność osobista odgrywa przy tym kluczową rolę.
Złóż aplikację w języku niemieckim, podaj nam swoje oczekiwania finansowe oraz najwcześniejszy możliwy termin rozpoczęcia pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.