
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager ds. rozwoju
Miejsce pracy: ŁódźDla jednego z naszych klientów, firmy z branży projektowo-instalacyjnej z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku łódzkim, poszukujemy aktualnie osoby, która obejmie stanowisko managera ds. rozwoju.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za wyznaczenie nowych kierunków i zbadanie nowych możliwości rozwoju firmy oraz zarządzanie obecną jednostką biznesową.
Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem w celu realizacji aktualnych zadań biznesowych
- Budowanie strategii rozwoju i działania firmy i sprzedaży usług na rynku
- Poszukiwanie nowych kierunków rozwoju poprzez analizę trendów i konkurencji
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie prowadzenia spójnej polityki i strategii rozwoju firmy
- Uczestnictwo w spotkaniach z kluczowymi klientami i dostawcami
- Odpowiedzialność za wyniki spółki oraz budżet
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane ukończone studia managerskie
- Co najmniej 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- Doświadczenie w pracy w firmie z branży technicznej (instalacje, automatyka, projektowanie, systemy bezpieczeństwa, rozwiązania IT)
- Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu planów strategicznych i operacyjnych oraz budżetów spółek kapitałowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zdolności organizacyjne i przywódcze
- Umiejętność negocjacji
Korzyści:
- Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
- Elastyczny czas pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
