Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager ds. rozwoju

Miejsce pracy: Łódź
9-10-72414

Dla jednego z naszych klientów, firmy z branży projektowo-instalacyjnej z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku łódzkim, poszukujemy aktualnie osoby, która obejmie stanowisko managera ds. rozwoju.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za wyznaczenie nowych kierunków i zbadanie nowych możliwości rozwoju firmy oraz zarządzanie obecną jednostką biznesową.

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będą:

- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem w celu realizacji aktualnych zadań biznesowych
- Budowanie strategii rozwoju i działania firmy i sprzedaży usług na rynku
- Poszukiwanie nowych kierunków rozwoju poprzez analizę trendów i konkurencji
- Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie prowadzenia spójnej polityki i strategii rozwoju firmy
- Uczestnictwo w spotkaniach z kluczowymi klientami i dostawcami
- Odpowiedzialność za wyniki spółki oraz budżet
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane ukończone studia managerskie
- Co najmniej 5 lat doświadczenia na pokrewnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- Doświadczenie w pracy w firmie z branży technicznej (instalacje, automatyka, projektowanie, systemy bezpieczeństwa, rozwiązania IT)
- Doświadczenie w przygotowaniu i wdrażaniu planów strategicznych i operacyjnych oraz budżetów spółek kapitałowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Zdolności organizacyjne i przywódcze
- Umiejętność negocjacji

Korzyści:
- Elastyczne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
- Elastyczny czas pracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi