#

Manager ds. projektów inwestycyjnych

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Manager ds. projektów inwestycyjnych

Miejsce pracy: Łódź
9-10-56364

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko: Manager ds. projektów inwestycyjnych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

- koordynację i nadzór nad projektami z obszaru produkcji
- realizcję strategicznych inwestycji
- planowanie budżetu projektu
- tworzenie i koordynację zespołu projektowego
- analizę i optymalizację kosztów
- tworzenie raportów i analiz
- współpracę z międzynarodowym zespołem projektowym

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne w obszarze automatyki, budowy maszyn, zarządzania produkcją.
- Minimum 3 letnie doświadczenie w firmie z branży produkcyjnej w obszarze utrzymania ruchu/ dziale technologicznym lub inżynieryjnym
- Minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie koordynowania projektów inwestycyjnych
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel
- Zorientowanie na realizację celu i działanie zespołowe

Korzyści:
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Bogaty pakiet benefitów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Przyjazna atmosfera w zespole.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi