Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Manager ds. Obsługi Klienta
Sosnowiec
NR REF.: 1130965


Your new company
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w produkcji i sprzedaży produktów przeciwpożarowych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera ds. Obsługi Klienta.


Your new role
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało zarządzanie kilkuosobowym zespołem obsługi klienta, ustalanie celów, w tym roczne oceny pracowników. Manager będzie odpowiedzialny za koordynowanie działań i zrozumienie wymagań celnych dotyczących importu i eksportu, oraz zasad funkcjonowania logistyki w formie 3 PL. Kontaktowanie się z klientami, pomoc w rozwiązywaniu problemów, obsługa zamówień, praca na odpowiednim systemie oraz kontakt z fabryką w celu składania zamówień będą również należały do codziennych obowiązków.


What you'll need to succeed
Zapraszamy do aplikowania osoby posiadające doświadczanie w pracy z klientem, preferowanie zdobyte w firmach zajmujących się sprzedażą produktów technicznych. Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego oraz wyższego wykształcenia. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest wymagane.


What you'll get in return
Firma gwarantuje pełne przeszkolenie, w tym techniczne, stabilne warunki zatrudnienia, pracę w międzynarodowym środowisku.


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry