#

Manager ds. obsługi klienta kluczowego

Firma Handlowa Dorapol Sp. z o.o. Sp. k.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy wiodącym, polskim importerem i dystrybutorem produktów kuchni śródziemnomorskiej.

Ponad 25 lat temu, w 1990 roku, będąc wówczas czteroosobową firmą jako pierwsi sprowadziliśmy do Polski oliwki. Dziś, dzięki pasji i wytrwałości Właścicieli i Pracowników, pokrywamy dystrybucją całą Polskę, znajdujemy się w gronie laureatów Gazeli Biznesu, a nasza flagowa marka FIGARO jest liderem rynku markowych oliwek.

 
Aktualnie, w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Manager ds. obsługi klienta kluczowego

 

Opis stanowiska:

Osobie, którą zatrudnimy powierzymy opiekę nad naszymi klientami, czyli podtrzymanie i rozwój dobrych relacji z sieciami wielkopowierzchniowymi.

 

Nasz pracownik będzie miał za zadanie:

  • osiąganie celów handlowych,
  • pozyskiwanie nowych klientów ze wskazanego przez nas obszaru rynku,
  • realizowanie planów marketingowych,
  • nadzorowanie i egzekwowanie ustaleń centralnych w placówkach przy współpracy z kilkuosobowym zespołem sprzedawców.

 

Wymagania:

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży/zakupów
  • motywacji do działania i nastawienia na realizację celów
  • kreatywności, samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • znajomości obsługi komputera,
  • prawa jazdy kat. B


Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania i dodatkowo lubisz pracę z ludźmi, jesteś optymistycznie zastawiony do życia i nie boisz się wyzwań to jesteś kandydatem, jakiego poszukujemy.

Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem w rekrutacji.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o uczciwe zasady (umowa o pracę)
  • jasne zasady wynagradzania (dobra podstawa + premia sprzedażowa)
  • wszystkie potrzebne narzędzia pracy ( telefon, komputer oraz samochód)
  • dobrą atmosferę w pracy

Prezentacja firmy

Obsługujemy zarówno duże sieci międzynarodowe, jak i małych odbio... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi