Opis stanowiska pracy
Jesteśmy wiodącym, polskim importerem i dystrybutorem produktów kuchni śródziemnomorskiej.
Ponad 25 lat temu, w 1990 roku, będąc wówczas czteroosobową firmą jako pierwsi sprowadziliśmy do Polski oliwki. Dziś, dzięki pasji i wytrwałości Właścicieli i Pracowników, pokrywamy dystrybucją całą Polskę, znajdujemy się w gronie laureatów Gazeli Biznesu, a nasza flagowa marka FIGARO jest liderem rynku markowych oliwek.
Aktualnie, w związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Manager ds. obsługi klienta kluczowego
Opis stanowiska:
Osobie, którą zatrudnimy powierzymy opiekę nad naszymi klientami, czyli podtrzymanie i rozwój dobrych relacji z sieciami wielkopowierzchniowymi.
Nasz pracownik będzie miał za zadanie:
- osiąganie celów handlowych,
- pozyskiwanie nowych klientów ze wskazanego przez nas obszaru rynku,
- realizowanie planów marketingowych,
- nadzorowanie i egzekwowanie ustaleń centralnych w placówkach przy współpracy z kilkuosobowym zespołem sprzedawców.
Wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży/zakupów
- motywacji do działania i nastawienia na realizację celów
- kreatywności, samodzielności i dobrej organizacji pracy
- znajomości obsługi komputera,
- prawa jazdy kat. B
Jeśli spełniasz powyższe oczekiwania i dodatkowo lubisz pracę z ludźmi, jesteś optymistycznie zastawiony do życia i nie boisz się wyzwań to jesteś kandydatem, jakiego poszukujemy.
Znajomość języka angielskiego i/lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem w rekrutacji.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o uczciwe zasady (umowa o pracę)
- jasne zasady wynagradzania (dobra podstawa + premia sprzedażowa)
- wszystkie potrzebne narzędzia pracy ( telefon, komputer oraz samochód)
- dobrą atmosferę w pracy
Prezentacja firmy
Obsługujemy zarówno duże sieci międzynarodowe, jak i małych odbio...
Obsługujemy zarówno duże sieci międzynarodowe, jak i małych odbiorców detalicznych, a także producentów i rynek HoReCa. Wśród naszych głównych odbiorców znajdują się: Auchan, Carrefour, Selgros, Tesco, EuroCash, Mila, Piotr i Paweł, Stokrotka, Żabka i wiele innych.
Naszą misją jest popularyzacja w Polsce kuchni śródziemnomorskiej przez oferowanie jej miłośnikom smakołyków z krajów regionu Morza Śródziemnego o wysokiej jakości i w dostępnych cenach. Chcemy utrzymać pozycję lidera rynku oliwek i zostać wiodącym dostawcą innych produktów śródziemnomorskich dzięki profesjonalnej obsłudze i silnym markom.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Kadra zarządzająca