Opis stanowiska pracy
Manager ds. Finansów i Księgowości
okolice Katowic
NR REF.: 1192581
Dla jednego z naszych stałych Klienta – stabilnej, rozwijającej się firmy handlowo-usługowej posiadającej swój oddział w okolicach Katowic, poszukujemy osoby na stanowisko
Managera ds. Finansów i Księgowości.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadała za zarządzaniem Działem Finansowym oraz wsparcie Zarządu w tworzeniu strategii finansowej firmy i podejmowaniu kluczowych decyzji. Do jej zadań będzie należało:
- Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości oraz rozwój zespołu,
Współpraca z Głównym Księgowym i nadzór nad księgami,
- Współpracę z instytucjami zewnętrznymi, w tym organami podatkowymi, bankami oraz audytorami,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych i kontrolę formalno-prawną, księgową i merytoryczną dokumentów,
- Przygotowywanie raportów dla zarządu wraz z ich interpretacją i rekomendacjami (rozwijanie sprawozdawczości zarządczej),
- Wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze księgowości,
- Przeprowadzanie procesu budżetowania, a także bieżącej analizy i kontroli budżetu kosztowego,
- Monitorowanie i prognozy płynności finansowej spółki,
- Rozliczenie długoterminowych projektów i współpraca z działem sprzedaży,
- Zarządzanie polityką należności i zobowiązań, a także koordynowanie działań windykacyjnych.
Idealny kandydat powinien posiadać:
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe: finanse, ekonomia, rachunkowość),
- Biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz praktyczna znajomość przepisów podatkowych,
- Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu oraz zarządzaniu kosztami w firmie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
- Dobrą znajomość programów pakietu MS Office oraz systemów ERP,
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Mile widziane:
- Certyfikat Głównego Księgowego,
- Doświadczenie we wdrażaniu, doskonaleniu i utrzymaniu prawidłowych procesów oraz procedur księgowych.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach,
- Samodzielność i realny wpływ na podległy obszar,
- Swobodę w działaniu i partnerską atmosferę w pracy,
- Narzędzia do pracy: telefon, laptop,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- Korzystne warunki ubezpieczenia grupowego
- Możliwość nauki języka angielskiego.
Co powinieneś zrobić?Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa