Opis stanowiska pracy
Kierownik Zmiany - Elektromechanik
okolice Kędzierzyna-Koźle/Opola/Gliwic
NR REF.: 1192469
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Elektromechanik – Kierownik Zmiany, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem elektromechaników oraz koordynowanie prac związanych z naprawami, konserwacją i obsługą urządzeń zakładu produkcyjnego w celu zapewnienia ciągłości produkcji oraz minimalizacji przestojów maszyn i linii produkcyjnych w systemie 24/7.
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie prac elektromechaników zmianowych oraz ustalanie priorytetów zadań.
- Realizacja przeglądów TPM, PPM i autonomicznych w ścisłej współpracy z Kierownikiem Utrzymania Ruchu.
- Zapewnienie minimalnego czasu przestojów maszyn i linii produkcyjnych (w tym linii napełniających, mieszalni i produkcji opakowań).
- Reagowanie na awarie zakładu oraz organizowanie odpowiednich działań naprawczych z zespołem elektromechaników.
- Dbałość o przestrzeganie zasad BHP i norm ATEX, zapewniając bezpieczeństwo pracy w zespole.
- Aktywne uczestnictwo w zespołach doskonalenia procesów i wykorzystanie narzędzi OPEX do optymalizacji produkcji.
- Optymalizacja wykorzystania zasobów produkcyjnych i identyfikowanie możliwości usprawnień.
- Przestrzeganie budżetu związanego z kosztami napraw, przeglądów, części zamiennych i nadgodzin.
- Utrzymanie czystości w obszarze produkcji zgodnie ze standardami firmy.
- Regularne przeprowadzanie spotkań informacyjnych oraz aktualizacja opisów stanowisk podległych pracowników.
- Realizowanie ocen efektywności i rozwoju pracowników zgodnie z wyznaczonymi terminami.
- Realizacja planu szkoleń oraz ustalanie mierzalnych celów dla podległego zespołu.
Oczekiwania:
- Wydajność linii produkcyjnych i maszyn do produkcji opakowań w określonym procencie.
- Czas reakcji na awarie oraz realizacja harmonogramu prac prewencyjnych w określonym procencie.
- Brak przekroczeń budżetowych w zakresie części zamiennych, kosztów napraw i utrzymania ruchu.
- Utrzymanie wysokich standardów czystości w warsztacie oraz obszarach produkcyjnych.
- Dbałość o realizację celów oraz efektywność podległego zespołu.
- Zarządzanie 5 pracownikami bezpośrednio podległymi na każdej zmianie
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (preferowane mechaniczne lub elektryczne).
- Doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem technicznym oraz w pracy w obszarze utrzymania ruchu.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i skutecznego rozwiązywania problemów.
- Znajomość zasad BHP oraz przepisów ATEX.
- Umiejętność analizy i optymalizacji procesów produkcyjnych.
- Zdolności przywódcze i doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
- Komunikatywność, zdolność do pracy w zespole oraz podejmowania decyzji w trudnych sytuacjach.
Klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Benefity pracownicze (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do szkoleń).
- Pracę w dynamicznym zespole i przyjaznej atmosferze.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska