W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Manager Biura Zarządu (miejsce pracy: Środa Wielkopolska)
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta, lidera w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych poszukujemy osoby na stanowisko: Manager Biura Zarządu
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska
Główne obszary odpowiedzialności:
- współpraca z Zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Biura Zarządu/ Sekretariatu Spółki
- wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
- ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem Grupy Kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w Spółce,
- organizacja pracy Biura Zarządu Spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
- nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce, zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych i informacji w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie
- obsługa korporacyjna Spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz posiedzeń Walnego Zgromadzenia
- przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby Zarządu
- tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę Spółki oraz przygotowywanie zestawień, raportów, analiz
Wymagania:
- minimum 2-4 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta Zarządu
- wykształcenie wyższe – wykształcenie prawnicze będzie niewątpliwym atutem
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
- znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie excel
- czynne prawo jazdy
- umiejętność pracy pod presją czasu
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym)
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach oraz szkoleniach finansowanych przez firmę
- stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym