Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/05/2020.

Opis stanowiska pracy

Duties:
• Identification of new suppliers, conducting Spot Buy,
• Analysing proposals, RFx management,
• Creating reports for internal purposes and savings calculation
• Creating strategy and process improvement actions,
• Contacting suppliers and foreign branches,


Requirements:
• Very good command of German minimum B2,
• Good command of English and Polish for everyday communication minimum B1,
• Experience in similar position (conducting end-to-end processes) minimum 2 years,


Our client offers:
• Attractive employment conditions
• Professional stabilization - a contract of employment
• A comprehensive implementation program
• Work in an international organization and a chance for development
• Benefits package - Multisport card, medical insurance, bonuses, language ourses etc.


Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry