Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/02/2020.

Lider zespołu niemieckojęzycznego

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Lider zespołu niemieckojęzycznego
Kraków
NR REF.: 1132004

Lider do zespołu niemieckojęzycznego poszukiwany!

Twoja następna firma


Międzynarodowa firma logistyczna poszukuje Lidera zespołu niemieckojęzycznego! Jeżeli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, mówisz po niemiecku i chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku - ta oferta jest dla Ciebie!

Twoje następne stanowisko

Lider będzie odpowiedzialny za zarządzanie ok. 20-osobowym zespołem zajmującym się dokumentacją transportową oraz kontaktem z klientem. Jako Team Leader będziesz nadzorował pracę członków zespołu, organizował team meetingi oraz dbał o indywidualny rozwój pracowników. Dodatkowo będziesz też współpracował z managrami nad usprawnieniem procesów operacyjnych w firmie!

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Znajomość niemieckiego i angielskiego na poziomie zaawansowanym jest niezbędna. Dodatkowo istotne jest też doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Doświadczenie lidera operacyjnego lub customer service będzie dodatkowym atutem.

Co zyskujesz?

Firma oferuje konkurencyjne wynagrodzenie, pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku oraz pakiet benefitów jak: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, pieniądze na rozwój zawodowy czy vouchery na posiłki!

Co powinieneś zrobić?

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry