MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145
Lider Działu Zakupów
Od: MolttonMiejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Współpraca z dostawcami, klientami i wewnętrznymi interesariuszami w celu rozwiązywania bieżących zagadnień
- Zarządzanie, monitorowanie i określanie indywidualnych wskaźników podległego zespołu
- Negocjowanie warunków zamówień i płatności z dostawcami
- Przeprowadzanie analizy kosztów oraz cen dla dostawców i wybranych pozycji BOM
- Przewidywanie i rozwiązywanie niedoborów materiałów i nadchodzących opóźnień w oparciu o wyniki cotygodniowych spotkań
- Określanie wymaganych potrzeb materiałowych, a także zarządzanie problemami z zapasami i zmianami w harmonogramie
- Zapewnienie stałych i odpowiednich dostaw materiałów niezbędnych dla klienta i produkcji
- Konfigurowanie wskaźników KPI związanych z wydajnością
- Współpraca z innymi działami firmy w zakresie celów produkcyjnych, terminów, płatności dla dostawców, zatwierdzeń technicznych itp.
Wymagania:
- 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
- Zorientowanie na cele oraz odporność na stres
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz negocjacyjne
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w dynamicznej organizacji w ramach globalnie działającej grupy
- Umowa o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
- Prywatna opieka medyczna
- Platforma MyBenefit z dostępem do Multisport
- Ubezpieczenie na życie