Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 18/11/2018.

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Zawierciu ul. Krzywa 3, 42-400 Zawiercie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE PŁATNIK
  • SPRWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI PRZEPISAMI, OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANOW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
  • SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY , PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
  • OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH ,NADZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUENTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
  • WSPŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO, ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
  • PEŁNA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
  • OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT,ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WLASNYCH I OSÓB FIZYCZNYCH, DELEGACJI,
  • NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST WYNAGRODZEŃ,ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS,EWIDENCJA I ROZLICZANIA PODATKOWE (DEKLARACJE PIT-4R I PIT-11)
  • PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH W ADMINISTRACJI
  • PROWADZENIE INNYCH SPRAW Z ZAKRESU TEMATYCZNEGO STANOWISKA PRACY,


Warunki pracy

PRACA PRZY KOMPUTERZE I INNYCH URZĄDZENIACH BIUROWYCH, OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE, PRACA BIUROWA W BUDYNKU NA PARTERZE, BUDYNEK PRZYSTOSOWANY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY 01.07.2018 R.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM 'NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W PINB W ZAWIERCIU". DOKUMENTY KTÓRE WPŁYNĄ PO TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI ZOSTANĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE, CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 67 02074 ANETA PAŁKA - POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W ZAWIERCIU OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 8 DO 14


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe -min. wykształcenie wyższe I stopnia . UKOŃCZENIE EKONOMICZNYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB LICENCJACKICH , EKONOMICZNYCH WYŻSZYCH STUDIÓW ZAWODOWYCH ,UZUPEŁNIAJĄCYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB EKONOMICZNYCH STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
• staż pracy: 3 lata LUB WPIS DO BIEGŁYCH REWIDENTÓW W NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW, LUB OSOBA POSIADAJĄCA CERTYFIKAT KSIĘGOWY UPRAWNIAJĄCY DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH ALBO ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE UPRAWNIAJĄCE DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIĄG RACHUNKOWYCH, OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUMENTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE, PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH,POSIADANIE OBYWATELSTWA POLSKIEGO , KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, NIESKAZANIE PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMNISTRACJI PUBLICZNEJ ,BUDŻET,KSIEGOWOŚC, UMIEJETNOŚC PRACY SAMODZIELNIE I W ZESPOLE, ODPORNOŚC NA STRES,KOMINUKATYWNOŚĆ,DOKŁADNOŚC,SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚC OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, ZNAJOMOŚC USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    21/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
    do góry