Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w WolsztyniePowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
księgowy64 - 200 Wolsztyn
ul. 5 Stycznia 5
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- - prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- - sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej
- - sporządzenie bilansu rocznego rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki
- - współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych
- - rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacje itp.
- - naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczania podatkowe
- - prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń
- - nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki
- - rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP
- - współpraca z PINB w zakresie okresowych ocen członków k.s.c. wartościowania stanowisk pracy
- - gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą
- - współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa
- - prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy
- - prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych
Warunki pracy- praca umysłowa, wykonywana w pozycji siedzącej
- praca przy monitorze komputerowym
- praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać na adres Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Wolsztyn ul. 5 Stycznia 5, 64 - 200 Wolsztyn, pokój 207A, w zamkniętych kopertach z dopiskiem "OFERTA NA STANOWISKO KSIĘGOWEGO " Oferty złożone po tym terminie lub nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane . Kandydaci zakwalifikowani przez komisję rekrutacyjną zostaną zawiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość
doświadczenie zawodowe/staż pracy4 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- - wykształcenie: wyższe ekonomiczne doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej w księgowości
- - spełnienie wymagań zawartych w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), - znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
- - pełna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy, - znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- - umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel), - znajomość obsługi programów finansowo – księgowych (DDJ Program, Płatnik, Bestia, Budżet),
- - certyfikowany podpis elektroniczny
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- - staż pracy: 3 lata na stanowisku w ksiegowości budżetowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- - dyplom ukończenia szkoły
- - świadectwa
- - oświadczenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy- oświadczenie lub świadectwo pracyDokumenty należy złożyć do: 2017-08-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu