Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy do spraw kadrowo-księgowych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowalnego w Sępólnie Krajeńskim

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Kraj.
ul. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Kraj.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgowości finansowo- rachunkowej Inspektoratu,
  • gospodarka finansowa Inspektoratu, w tym: planowanie budżetu Inspektoratu, wykorzystanie budżetu Inspektoratu, analiza budżetu Inspektoratu,
  • prowadzenie ksiąg środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
  • prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników, w tym: ewidencja okresu zatrudnienia, ewidencja czasu pracy (w tym okresów chorobowych, zasiłków), dokumentacji o przebiegu zatrudnienia (umowy i świadectwa pracy), dokumentacja o wykształceniu i nabytych dodatkowych kwalifikacjach,
  • archiwizacja dokumentacji osobowej osób, które utraciły status pracownika,
  • terminowe sporządzanie rocznych deklaracji- rozliczeń pobranych zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej uposażenia pracowników, listy płac,
  • terminowe sporządzanie miesięcznych raportów o ubezpieczeniu społecznym ZUS tj. dokumenty rozliczeniowe, zgłoszeniowe i wyrejestrowania (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA etr.),
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, statycznych i innych dotyczących Inspektoratu.


Warunki pracy

-praca w siedzibie Inspektoratu od poniedziałku do piątku w godz. od 7 do 15,
-praca w biurze przy komputerze, obsługa programów informatycznych, księgowych,
-praca pod presją czasu,
-szkolenia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do Inspektoratu w terminie do 28.09.2020 r. (decyduje data wpływu do PINB). W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. adres korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informację można uzyskać w siedzibie Inspektoratu lub pod nr tel. 52 388 56 58.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w księgowości przy wyksztalceniu wyższym ekonomicznym,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • lub wykształcenie średnie ekonomiczne z 6 letnim doświadczeniem zawodowym w księgowości,
  • lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • lub posiadany certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych,
  • biegła znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
  • wiedza zawodowa z zakresu księgowości,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających korzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowalnego w Sępólnie Krajeńskim
    ul. E. Orzeszkowej 8
    89-400 Sępólno Kraj.
    pokój nr 13

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi