Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy do spraw kadrowo-księgowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Radomsku

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku
ul. Leszka Czarnego 22
97-500 Radomsko

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgowości finansowo-rachunkowej Inspektoratu
  • gospodarka finansami Inspektoratu, w tym planowanie budżetu, wykorzystanie budżetu, analiza budżetu
  • prowadzenie ksiąg środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji
  • prowadzenie akt osobowych pracowników w tym: ewidencja okresu zatrudnienia, ewidencja czasu pracy ( w tym okresów chorobowych, zasiłków), dokumentacja o przebiegu zatrudnienia (umowy i świadectwa pracy), dokumentacja o wykształceniu i nabytych dodatkowych kwalifikacjach
  • archiwizowanie dokumentacji osobowej osób, które utraciły status pracownika
  • sporządzanie dokumentacji dotyczącej uposażenia pracownika, listy płac
  • terminowe sporządzanie rocznych deklaracji-rozliczeń pobranych zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych
  • terminowe sporządzanie miesięcznych raportów o ubezpieczeniu społecznym ZUS tj. dokumenty rozliczeniowe, zgłoszeniowe i wyrejestrowanie (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA etc.)
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych i innych dotyczących Inspektoratu


Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu na 4 piętrze (winda).
Praca w biurze przy komputerze, obsługa programów informatycznych, księgowych.
Praca pod presją czasu.
Szkolenia.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do Inspektoratu w terminie do 10.06.2020 r. (decyduje data wpływu do PINB). W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. adres korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Inspektoratu lub pod nr tel. 044 685 89 70.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • lub wykształcenie średnie ekonomiczne z 6 letnim doświadczeniem zawodowym w księgowości
  • lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
  • lub posiadany certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • wiedza zawodowa z zakresu księgowości
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • obsługa komputera i umiejętność posługiwania się programami: księgowym, kadry, płace, płatnik, SJO Bestia
  • komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-06-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku
    ul. Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko
    pokój nr 403

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/05/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi