Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii Powiatu Warszawskiego Zachodniego z/s w Ożarowie Mazowieckim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Poznańska 129, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie projektów oraz planów dochodów i wydatków Inspektoratu, w celu przedłożenia ich do zatwierdzenia w jednostce nadrzędnej.
  • Opracowywanie harmonogramów dochodów i wydatków.
  • Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań z wykonania budżetu, sporządzania sprawozdań finansowych oraz okresowych analiz wykonania dochodów i wydatków.
  • Sporządzanie przelewów na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów źródłowych dotyczących wydatków Inspektoratu w systemie Bankowości Elektronicznej eNBP.
  • Kompletowanie bieżących dowodów finansowo-księgowych w porządku systematycznym i chronologicznym oraz ich ewidencja.
  • Obsługa Systemu Budżetu Państwa TREZOR, Płatnik, R2Płatnik, Środki trwałe, Budżet.
  • Bieżąca analiza poniesionych wydatków z rozdziału zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz badania monitoringowe pozostałości chemicznych, biologicznych w tkankach zwierząt i produktach pochodzenia zwierzęcego, rozliczenia kosztów z podziałem na choroby.
  • Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową.
  • Prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym.
  • Przygotowanie projektu planu finansowego i bieżąca kontrola oraz opracowywanie sprawozdań z wykonania.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
  • Wstępna kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Wstępna kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych.


Warunki pracy

Stanowisko pracy biurowej z wyposażeniem w zestaw komputerowy oraz inny sprzęt biurowy. Budynek piętrowy. Brak podjazdów dla niepełnosprawnych. Brak windy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje: 22 733 72 90

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu rachunkowości finansów publicznych, podatków i ubezpieczeń społecznych.
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office) i praktyczna znajomość obsługi programów: eNBP, TREZOR, Płatnik, R2Płatnik, Środki trwałe, Budżet
  • staż pracy: doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej.
  • ma zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi