Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opolu

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opolu
ul. Wrocławska 170
45-836 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie kartotek pracowniczych i rozliczeń z ZUS oraz US;
  • sporządzanie list płac i przelewów na ROR pracowników i lekarzy wyznaczonych przez PLW w Opolu;
  • prowadzenie gospodarki finansowej jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych i wprowadzanie ich do programu F-K;
  • wprowadzanie przelewów zobowiązań do systemu NBE, prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań;
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i statystycznych;
  • udział w czynnościach związanych z prowadzeniem budżetu w układzie zadaniowym;
  • ewidencja i rozliczanie mandatów karnych;
  • wprowadzanie sprawozdań, wniosków o decyzje i innych dokumentów do programu TREZOR;
  • prowadzenie ewidencji majątku jednostki.


Warunki pracy

Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu.
Bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych, brak windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Osoby dopuszczone do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie.
Oferty po zakończonym naborze zostaną zniszczone komisyjnie po upływie trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 77 54 17 161

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne, finansowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
związanego z prowadzeniem rachunkowości, obsługi finansowej, budżetowej, płac i rozliczeń z ZUS.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej lub o podobnym profilu;
  • umiejętność ewidencji finansowo-ksiegowej jednostki budżetowej;
  • umiejętność rozliczania dochodów i wydatków jednostki budżetowej;
  • umiejętność dokonywania rozliczeń rezerw celowych i ogólnych w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • umiejętność rozliczania dokumentów księgowych w zakresie budżetu zadaniowego;
  • umiejętność prowadzenia rozliczeń wydatków strukturalnych;
  • umiejętność obsługi komputera oraz programów: pakietu MS OFFICE, TREZOR, NBP, Płatnik, Progman FK, Kadry, Płace, Zlecone, Rozrachunki
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność efektywnej komunikacji;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-31
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi