Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy Zespół ds. Finansowo-księgowych

77-200 Miastko ul. Szkolna 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmuje i sprawdza dokumentację z wykonanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń
  • dokonuje kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych
  • weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe
  • prowadzi ewidencję środków trwałych i wyposażenia
  • obsługuje informatyczny system obsługi budżetu Państwa - TREZOR
  • dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP
  • prowadzi ewidencję księgową i sporządza sprawozdawczość w zakresie budżetu zadaniowego, sprawozdania budżetowe
  • przygotowuje analizy i raporty na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne jednostki
  • zastępuje głównego księgowego
  • wykonuje inne czynności zlecone przez kierownika urzędu wynikające z bieżących potrzeb
  • przygotowuje dane i sporządza sprawozdania finansowe dotyczące kosztów poniesionych na realizację zadań jednostki


Warunki pracy

Praca od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00. Praca biurowa w siedzibie  Inspektoratu. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Praca przy komputerze powyżej czterech godzin. Wyjazdy służbowe ( szkolenia, narady) poza teren powiatu.Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy. Brak windy i podjazdów.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości. W przypadku kandydata/kandydatki spełniającego wymóg dodatkowy dotyczący posiadania wyższego wykształcenia specjalistycznego, minimalny staż pracy w księgowości wynosi 3 lata.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Prawo jazdy kat.B
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie finansów publicznych i prawa rachunkowości, prawa pracy
  • znajomość obsługi komputera (MS OFFICE EXCEL) oraz obsługa programów: GT REWIZOR,GT GRATYFIKANT, TREZOR, PŁATNIK
  • mile widziana znajomość podstaw kadrowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kat.B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
    ul. Szkolna 1,
    77-200 Miastko

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/06/2025
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi