Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Dębicy

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

księgowy w Zespole do spraw finansowo-księgowych i administracji

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kosynierów Racławickich 16
39-200 Dębica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i sprawdzanie dokumentacji rzeczowo-finansowej z wykonywanych usług i zleceń;
  • dokonywanie kontroli pod względem rachunkowym dokumentów finansowych;
  • weryfikowanie, dekretowanie i opisywanie dowodów księgowych oraz ich księgowanie;
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia;
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości finansowej i budżetowej, statystycznej oraz sprawozdań w układzie zadaniowym do akceptacji przełożonemu;
  • sporządzanie przelewów bankowych;
  • archiwizacja dokumentacji finansowo-księgowej;
  • uzgadnianie sald z dłużnikami i wierzycielami;
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań jednostki;
  • prowadzenie gospodarki magazynowej;
  • współprowadzenie archiwum zakładowego ;
  • doraźne sporządzanie listy płac, deklaracji ZUS i do US;
  • obsługa systemu TREZOR, NBP.


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu wymagająca skupienia i rzetelności w związku z koniecznością prawidłowego prowadzenia obsługi finansowej i dysponowania państwowymi środkami finansowymi.
Narzędzia i materiały pracy - komputer (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie) i inne urządzenia biurowe (drukarka,fax, skaner, kserokopiarka).
Bariery architektoniczne - brak podjazdów.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowane /i/ kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach naboru. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 m-cy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Wymagane oświadczenia, zgody, kopie, CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Pozostałe informacje: tel. 14 6818242


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową ( plany kont, klasyfikacja budżetowa )
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych, biegła znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych;
  • dokładność, rzetelność, terminowość, obowiązkowość;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi systemu TREZOR, bankowości elektronicznej
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolność analitycznego myślenia
  • czynne prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi