Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/06/2019.

KSIĘGOWY / KSIĘGOWA

Toruń, kujawsko-pomorskie

Exco A2A Polska

Opis stanowiska pracy

Co będzie należało do zadań Kandydata?

  • Wprowadzanie dokumentów księgowych;
  • Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
  • Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami Księgi Głównej;
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami;
  • Uczestnictwo w przygotowaniu deklaracji podatkowych, oraz sprawozdawczości GUS i NBP;
  • Uczestnictwo w audytach sprawozdań finansowych.

W zamian oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ;
  • Elastyczny czas przybycia do pracy między godziną 7 a 9;
  • Możliwość przystąpienia do pakietu benefitów: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna;
  • Cykliczne szkolenia branżowe;
  • Pracę w nowoczesnym biurze;
  • Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży.

Jakich Kandydatów poszukujemy?

  • Poszukujemy kandydatów ze znajomością przepisów Ustawy o Rachunkowości i Prawa Podatkowego oraz umiejętnością ich praktycznej implementacji;
  • Szukamy osób z 2-letnim doświadczeniem w księgowości ze znajomością pakietu MS Office (Excel, Word);
  • Poszukujemy kandydatów z umiejętnością pracy w zespole i pod presją czasu;
  • Szukamy osób zaangażowanych w powierzone obowiązki, dokładnych, samodzielnych oraz skrupulatnych.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego;
  • Znajomość programu Comarch Optima.

Prezentacja firmy

EXCO A2A Polska jest polską filią Grupy EXCO, francuskiej sieci niezależnych biur... działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.
Grupa EXCO jest szóstą pod względem wielkości grupą, która współpracuje z ponad 70 000 klientów na całym świecie.

Spółka EXCO A2A Polska działa na polskim rynku od 20 lat i posiada aktualnie 6 biur: w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Gdańsku, Wrocławiu oraz Poznaniu.

Jesteśmy także członkiem międzynarodowej sieci KRESTON INTERNATIONAL (www.kreston.com), zrzeszającej ponad 740 biur, obecnych w 108 krajach.

Naszą ofertę usług kierujemy do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również do większych grup, z różnych sektorów działalności (dystrybucja, handel wielkopowierzchniowy, franczyza, import-eksport, produkcja, usługi, itd.).

W związku z dynamicznym rozwojem odnotowujemy ciągły wzrost zatrudnienia.
Obecnie nasz zespół składa się ze 150 wykwalifikowanych pracowników.
Cenimy sobie otwartą komunikację, dbałość o standardy współpracy oraz wsparcie ze strony menadżerów w realizacji codziennych obowiązków.

Poszukujemy osób otwartych, zaangażowanych oraz chętnych do ciągłego rozwoju.
Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, pracę w przyjaznej atmosferze opartej na szacunku, możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych oraz pakiet dodatkowych świadczeń.

  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Administracja / Sekretariat
do góry