HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Księgowy/-a
Miejsce pracy: WrocławZakres zadań:
Ewidencja księgowa dokumentów, m.in.: faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, listy płac, delegacji, rozliczeń międzyokresowych;
Przygotowywanie płatności zobowiązań krajowych zgodnie z terminami płatności;
Uzgadnianie i potwierdzanie sald z dostawcami krajowymi;
Bieżąca analiza i weryfikacja sald kont rozliczeń z pracownikami;
Przygotowywanie i wysyłanie monitów dla klientów;
Wsparcie przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów;
Współpraca z głównymi księgowymi, działem personalnym i działem controllingu;
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (kierunki ekonomiczne/rachunkowość i finanse);
Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem;
Zaawansowana znajomości pakietu MS Office, znajomość programu Navision - mile widziana;
Chęć rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
Zestaw benefitów pozapłacowych np. prywatna opieka medyczna;
Pracę w przyjaznej atmosferze w uznanej na rynku firm