Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/10/2019.

Opis stanowiska pracy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Wymagania

Zakres zadań:

Ewidencja księgowa dokumentów, m.in.: faktur zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, listy płac, delegacji, rozliczeń międzyokresowych;

Przygotowywanie płatności zobowiązań krajowych zgodnie z terminami płatności;

Uzgadnianie i potwierdzanie sald z dostawcami krajowymi;

Bieżąca analiza i weryfikacja sald kont rozliczeń z pracownikami;

Przygotowywanie i wysyłanie monitów dla klientów;

Wsparcie przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych oraz raportów;

Współpraca z głównymi księgowymi, działem personalnym i działem controllingu;

 

Wymagania:

Wykształcenie wyższe (kierunki ekonomiczne/rachunkowość i finanse);

Minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości;

Komunikatywna znajomość języka angielskiego, będzie dodatkowym atutem;

Zaawansowana znajomości pakietu MS Office, znajomość programu Navision - mile widziana;

Chęć rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;

 

 

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

Zestaw benefitów pozapłacowych np. prywatna opieka medyczna;

Pracę w przyjaznej atmosferze w uznanej na rynku firm

Prezentacja firmy

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i... zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Naszym Klientom oferujemy rzetelną, profesjonalną rekrutację pracowników idealnie dopasowanych do potrzeb kadrowych firmy.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry