Opis stanowiska pracy
Skarbiec Corporate Services – biuro rachunkowe w grupie Kancelarii Skarbiec oferujące holistyczne wsparcie Przedsiębiorców poczynając od doradztwa przy wyborze optymalnej formy prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez efektywne zaplanowanie i zarządzanie procesami finansowo-księgowymi, po kompleksowy outsourcing usług księgowych i kadrowo-płacowych. Podejście 360 to gwarancja długofalowej minimalizacji kosztów prowadzenia przedsiębiorstw.
Główne zadania:
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupów.
- Wyliczanie i księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów prowadzenie ewidencje środków trwałych itp.
- Księgowanie wyciągów bankowych, w tym walutowych.
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej.
- Prowadzenie rejestrów VAT i weryfikacja JPK-ów w zakresie obsługiwanych dokumentów.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań do GUS.
- Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnych z Ustawą o rachunkowości.
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie ww. obowiązków.
- Znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego.
- Znajomość systemu Raks SQL będzie mile widziana.
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole.
- Zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności.
- Sumienność.
Oferujemy:
- Szkolenia.
- Pakiet socjalny: opieka medyczna LuxMed z bezpłatnym pakietem stomatologicznym lub karta Multisport.
- Lekcje języka angielskiego finansowane przez Pracodawcę.
Kandydatów spełniających kryteria podane w ogłoszeniu prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych składających się z CV i listu motywacyjnego
Prezentacja firmy
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla...
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/07/2022
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa