Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Księgowa/Księgowy GL

Miejsce pracy: Katowice
7-7-67429-1

Wspólnie z naszym Klientem – globalną jednostką biznesową oferującą usługi w zakresie księgowości, podatków, kadr oraz prawa, rozwijamy strukturę organizacyjną poszukując osób zainteresowanych stanowiskiem:

Księgowej/Księgowego GL
(obecnie dynamika pracy w 100% zdalna, docelowo praca w systemie hybrydowym – sporadyczne wizyty w katowickim biurze firmy).

Zakres zadań:
- odpowiedzialność za kompleksowe prowadzenie procesów księgowych (AR, AP oraz GL),
- weryfikowanie danych księgowych, analizowanie odchyleń oraz przygotowywanie raportów,
- księgowanie dokumentów, ewidencjonowanie środków trwałych,
- uczestniczenie w procesach zamknięć okresów rozliczeniowych,
- przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz tworzenie deklaracji podatkowych,
- zarządzanie danymi w wewnętrznych systemach księgowych,
- bieżąca współpraca z Klientem zewnętrznym zlokalizowanym na rynku europejskim oraz pozostałymi zespołami w organizacji.

Wymagania:
- min. 2 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości,
- praktyczna znajomość procesów GL lub doświadczenie w audycie (warunek konieczny),
- preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne (ACCA będzie dodatkowym atutem),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
- znajomość IFRS, UK GAAP oraz prawa podatkowego,
- doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP oraz znajomość pakietu MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne i organizacyjne.

Korzyści:
- konkurencyjne wynagrodzenie oraz stabilność zatrudnienia,
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej (docelowo grafik hybrydowy czasu pracy),
- atrakcyjny pakiet benefitów pozafinansowych,
- samodzielne stanowisko z odpowiedzialnością za procesy i dużym stopniem decyzyjności,
- ekspozycja na relacje międzynarodowe.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi