Opis stanowiska pracy
Praca polega na obsłudze klienta w zakresie projektów szkoleniowych. Do obowiązków pracownika będzie należało:
- współpraca z klientem,
- ustalanie terminów szkoleń,
- ustalanie szkoleniowców na szkolenia,
- tworzenie i dbanie o poprawność dokumentacji poszkoleniowej,
- aktualizacja bazy szkoleniowców,
- praca z systemem szkoleń e-learning,
- dbanie o satysfakcję klientów oraz ulepszanie standardów obsługi.
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- zaangażowanie,
- pozytywne nastawienie,
- dokładność,
- umiejętności obsługi komputera (MS Office) i sprawnej obsługi klawiatury
- język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (poziom B2),
- dodatkowym atutem będzie posiadanie studiów podyplomowych w zakresie BHP.
Oferujemy:
- umowa o pracę w młodym zespole,
- pakiet medyczny,
- ubezpieczenie grupowe,
- docelowo możliwość pracy zdalnej w wybrane dni.
Kompleksowa obsługa firm pod względem BHP, PPOŻ oraz badań środowiska pr... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.