Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/08/2019.

Koordynator Projektów Tłumaczeniowych z j. niemieckim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Koordynator Projektów Tłumaczeniowych z j. niemieckim
Kraków
NR REF.: 1112449


Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z siedzibą w Krakowie.

Twoje następne stanowisko
Do zadań należeć będzie koordynowanie projektów tłumaczeniowych oraz kontakt z klientem zewnętrznym. Osoba na stanowisku koordynatora będzie główną osobą kontaktową dla klientów zewnętrznych, będzie odpowiedzialna za opiekę nad klientem oraz zarządzaniem całym procesem tłumaczeniowym - od przyjęcia zlecenia, ustaleniu terminów tłumaczeń, monitorowanie procesu oraz wystawienie faktury. Zadania nie obejmują przeprowadzania tłumaczeń.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego (C1/C2) oraz bardzo dobrą j. angielskiego (B2). Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu projektami/obsłudze klienta zewnętrznego/tłumaczeniach lub wykształcenie ze specjalizacją tłumaczeniową jest wymagane.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje pracę w ciekawym, międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry