Opis stanowiska pracy
Koordynator Projektów Tłumaczeniowych z j. niemieckim
Kraków
NR REF.: 1112449
Twoja następna firma
Naszym klientem jest międzynarodowa firma z siedzibą w Krakowie.
Twoje następne stanowisko
Do zadań należeć będzie koordynowanie projektów tłumaczeniowych oraz kontakt z klientem zewnętrznym. Osoba na stanowisku koordynatora będzie główną osobą kontaktową dla klientów zewnętrznych, będzie odpowiedzialna za opiekę nad klientem oraz zarządzaniem całym procesem tłumaczeniowym - od przyjęcia zlecenia, ustaleniu terminów tłumaczeń, monitorowanie procesu oraz wystawienie faktury. Zadania nie obejmują przeprowadzania tłumaczeń.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka niemieckiego (C1/C2) oraz bardzo dobrą j. angielskiego (B2). Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu projektami/obsłudze klienta zewnętrznego/tłumaczeniach lub wykształcenie ze specjalizacją tłumaczeniową jest wymagane.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje pracę w ciekawym, międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne