
Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Koordynator/-ka ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Kraków, małopolskie
Obowiązki:
- współpraca z klientami biznesowymi, głównie niemieckimi;
- telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientami w związku z bieżącymi zamówieniami rekrutacyjnymi;
- przyjmowanie zgłoszeń oraz odpowiadanie i reagowanie na potrzeby klientów;
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Oczekujemy:
- minimum komunikatywnej znajomości języka niemieckiego;
- praktycznych umiejętności obsługi MS Office oraz innych programów;
- gotowości do rozwoju, dynamiki w działaniu, bardzo dobrej organizacji pracy oraz kreatywności;
- pozytywnego nastawienia, otwartości oraz umiejętność pracy w zespole.
Mamy do zaoferowania:
- możliwość długotrwałej współpracy;
- pracę w wymiarze pełnego etatu (umowa o pracę);
- możliwość rozwoju zawodowego i finansowego (premie);
- codzienną pracę z językiem niemieckim;
- możliwość pracy zdalnej;
- możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta;
- dużą swobodę przy realizacji zadań;
- możliwość wyjazdów zagranicznych;
- bardzo dobrą atmosferę, plan wdrożeniowy oraz niezbędne narzędzia pracy;
- spotkania, wyjazdy integracyjne, konkursy firmowe z nagrodami;
- pakiet współfinansowanych benefitów: Multisport, opieka lekarska, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
