Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/04/2021.

Koordynator działu serwisu / Service & After Sales Manager

Kraków, małopolskie

ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska

  • koordynacja prac działu serwisu regałów automatycznych
  • optymalizacja procesów obsługi zleceń
  • konsultacje z serwisami dostawców (w języku angielskim)
  • wsparcie działu handlowego w zakresie doradztwa technicznego
  • nadzór nad zespołem serwisantów
  • nadzór nad terminowością obsługi zleceń
  • optymalizacja i prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi

Wymagania

  • wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w pracy zespołowej
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dokładność i zaangażowanie
  • prawo jazdy kat. B

 

Wymagania

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę o pracę na pełen etat
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • interesujący pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe itp.)
  • praca wśród wykwalifikowanych specjalistów
  • perspektywa awansu na stanowisko kierownika działu serwisu

Prezentacja firmy

ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. zo.o. jest integratorem technologii i rozwiązań,... które umożliwiają automatyzację procesów logistycznych w zakresie składowania i transportu wewnętrznego. ISL dostarcza magazynowe regały automatyczne takie jak: regały obrotowe (karuzelowe, okrężne) Rotomat, regał windowy Lean-Lift, automatyczne systemy składowania palet - Pallet Mole i wiele innych. Posiadamy biura w Krakowie ( centrala) , Warszawie i Poznaniu. Więcej informacji na www.isl.pl.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Automatyka , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Inżynieria
do góry