W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator ds. zarządzania zamówieniami
Miejsce pracy: KatowiceWspierając postępujący rozwój centrum biznesowego firmy z sektora produkcyjnego poszukujemy Kandydatów, który chcą wykorzystywać swoje kompetencje i wzbogacać doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem płynną realizacją zamówień składanych przez klientów biznesowych rynków zagranicznych.
Główne zadania:
- analiza i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących zamówień, eskalowanych przez zespół specjalistów ds. kontaktu z klientem,
- współpraca z działami wewnątrz organizacji - m.in. pierwsza linia kontaktu z klientem, eksperci ds. procesów - w celu wypracowania najbardziej efektywnego rozwiązania,
- współpraca z centrami dystrybucji dla realizacji i ewentualnej realokacji zamówień,
- przygotowywanie i zarządzanie dokumentami związanymi z eksportem produktów,
- monitorowanie zamówień włączając proces dostaw,
- podejmowanie działań skierowanych na optymalizacje procesu.
Wymagania:
- biegłość w posługiwaniu się językiem angielskim,
- wiedza i doświadczenie w co najmniej jednej z branż: logistycznej, eksportu, sprzedaży,
- doświadczenie w obszarze kontaktu z klientem biznesowym,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- nastawienie na współpracę,
- proaktywność w podejmowaniu działań.
Korzyści:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
- dołączenie do rozwijających się struktur centrum biznesowego (insourcing),
- realne możliwości rozwoju w perspektywie długoterminowej,
- możliwość dołączenia do firmy o wysokiej kulturze pracy i nastawieniu na budowanie długofalowych relacji z pracownikami,
- atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o pakiet korzyści poza płacowych,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe.