#

Koordynator ds. pozyskiwania talentów (Talent Acquisition Coordinator)

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. pozyskiwania talentów (Talent Acquisition Coordinator)

Praca tymczasowa

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

-Rozwijanie silnych relacji roboczych z zespołem TA i społecznością HR poprzez terminowe i dokładne administrowanie procesami rekrutacyjnymi, zapewnienie skutecznej komunikacji
-Planowanie rozmów rekrutacyjnych i zarządzanie zwrotem kosztów podróży, pomoc w zarządzaniu procesem zatrudniania
-Utrzymanie systemu śledzenia rekrutacji (Workday), zapewniając najwyższe standardy dokładności i zgodności
-Spełnianie kluczowych wskaźników KPI w zakresie jakości i dokładności, terminowości pracy, pozytywnych informacji zwrotnych od wewnętrznych interesantów i kandydatów
-Wsparcie w tworzeniu atrakcyjnych i zgodnych z przepisami zewnętrznych ogłoszeń o pracę
-Zapewnienie profesjonalnego i proaktywnego wsparcia administracyjnego dla grupy klientów (HRM, HM, Rekruterów)
-Zapewnienie znajomości kraju lokalnego w zakresie rekrutacji pracowników i zgodności procesu z przepisami
-Nauka i zrozumienie swojego biznesu / funkcji / regionu
-Zdolność do przyłączenia się do projektów prowadzonych przez TA i zapewnić wkład jako Subject Matter Expert w celu osiągnięcia doskonałości na TA procesów i systemów
-Pomaganie Koordynatorom TA w innych regionach, gdy wzrasta wolumen lub gdy są nieobecni.


Oferta:

-Prywatna opieka medyczna
-Baza szkoleniowa
-Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
-Praca zdalna
-Międzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy

Wymagania:

-Wykształcenie wyższe licencjackie lub równoważne doświadczenie zawodowe
-Biegła znajomość języka lokalnego, jak również biegła znajomość języka angielskiego. Inne języki europejskie będą dodatkowym atutem
-Umiejętność priorytetyzacji wielu zadań i pracy na czas
-Doskonała dbałość o szczegóły
-Doskonała komunikacja pisemna i ustna
-Zdolność do rozwiązywania problemów
-Kilka lat doświadczenia w roli Customer Operations lub HR Administration, najlepiej w ramach organizacji międzynarodowej

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi