W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Koordynator ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: SosnowiecDla naszego partnera biznesowego, firmy z branży produkcyjnej, której centrum usług wspólnych zlokalizowane jest w Sosnowcu poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynatora ds. obsługi klienta z językiem francuskim
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP,
- kompleksowe wsparcie dla klientów w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
- odpowiadanie na zapytania związane z procesem dostawy, monitorowanie informacji w systemie,
- ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz logistyki,
- uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. poziom B2),
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta, sprzedaży,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy w zespole ze zorientowaniem na współpracę,
- odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
- mile widziana znajomość systemu SAP.
Korzyści:
- pełen pakiet szkoleń wdrażających,
- praca w międzynarodowym środowisku w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet benefitów pozafinansowych – ZFSŚ, opieka medyczna oraz dofinansowanie do multisport,
- biznesowe godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 6.00 – 10.00,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz struktur organizacyjnych.