Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/03/2019.

Koordynator ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

Ostrołęka, mazowieckie

Xella Polska Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • Obsługa klientów indywidualnego (kontakt telefoniczny, mailowy, sms-owy),
  • Informowanie klientów o programach Expert Budowy, Building Companion, współpracujących firmach wykonawczych, handlowych,
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM,
  • Obsługa programów partnerskich (pozyskiwanie wykonawców, wysyłka nagród z programów, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie raportów, kontakty z partnerami, wystawianie dokumentów, certyfikatów),
  • Obsługa programu Ekspert Budowy, rejestracja nowych klientów,
  • Koordynacja przepływu informacji z Expertami Budowy, wsparcie w obsłudze systemu,
  • Rozliczanie programu kuponów promocyjnych, naliczanie prowizji,
  • Obsługa infolinii, odbieranie telefonów przychodzących,
  • Obsługa zapytań ze strony internetowej, udzielanie informacji zwrotnej do klienta przez telefon, mail, sms.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe o specjalizacji: handel, marketing, administracja lub budownictwo,
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon lub w sprzedaży,
  • Komunikatywność i kultura osobista,
  • Motywacja do pracy,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dobra obsługa programu Excel,
  • Mile widziane zainteresowanie branżą budowlaną.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku producentów budowlanych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania cennego doświadczenia,
  • Udział w projektach działowych,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa).

Prezentacja firmy

Xella Polska Sp. z o.o. - międzynarodowa firma - producent nowoczesnych systemów ... budowlanych, oferuje energooszczędne materiały budowlane: Ytong, Ytong Multipor, Ytong Energo i Silka. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong. Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl,
www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Call Center / Telemarketing
do góry