Polska firma Ziko Apteka Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się sieć ponad 200 aptek i ponad 50 punktów dermokosmetycznych na terenie całej Polski oraz apteka internetowa e-zikoapteka. Nasza działalność opiera się na trosce o dobro Pacjenta i dbałości o wysoką jakość.
Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. To zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze wykorzystują swoje mocne strony, rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy.
Siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy. To zgrany zespół profesjonalistów, którzy w przyjaznej atmosferze wykorzystują swoje mocne strony, rozwijają się zawodowo i czerpią satysfakcję z codziennej pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Nieruchomości i Utrzymania Sieci
Miejsce pracy: KrakówZakres obowiązków:
- Negocjowanie warunków najmu i przygotowywanie aneksów do umów najmu
- Zawieranie nowych umów
- Przygotowywanie dokumentów na przetargi i koordynowanie przetargów
- Przedłużanie gwarancji bankowych i organizowanie nowych gwarancji
- Kontakt z Wynajmującym w celu obsługi bieżących zadań powstających w trakcie okresu najmu
- Weryfikacja i potwierdzanie zgodności faktur za czynsz z umową oraz wyjaśnianie ewentualnych nieprawidłowości
- Rozliczanie i analiza kosztów nieruchomości własnych i wynajmowanych
- Weryfikacja merytoryczna i prowadzenie rozliczeń bieżących dokumentów księgowych, w tym faktur, związanych z umowami najmu oraz umowami dostawy mediów
- Monitoring płatności i kontakt z kontrahentami (wynajmującymi, najemcami, innymi kontrahentami)
- Zarządzanie dokumentacją, przygotowywanie raportów, podsumowań i zestawień
- Czynności związane z wynajmowaniem lokali własnych lub lokali wynajmowanych przez Zleceniodawcę
- Wyszukiwanie lokali pod inwestycje i negocjacje warunków umów najmu
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w sieci handlowej
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących najmu nieruchomości komercyjnych
- Doświadczenie w pracy w zakresie rozliczeń związanych z umowami najmu
- Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji z klientami, podwykonawcami, zarządcami budynków
- Wysoka kultura osobista
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i organizacyjne
- Odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office, szczególnie MS Excel i MS Word
- Prawo jazdy kat. B
Naszym Pracownikom zapewniamy:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji naciskając
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
przycisk aplikuj znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.