HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Administracyjnych Firmy
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota
Numer referencyjny: K/ONM/05/2019
Obowiązki:
• Kontrola poziomu satysfakcji zatrudnionego zespołu oraz klienta
• Koordynacja zespołu zatrudnionego w siedzibie klienta
• Proponowanie działań usprawniających współpracę, procedury i komunikację
• Zapewnienie efektywnego obiegu infomacji pomiędzy klientem, a HRO Personnel
• Realizacja projektów rekrutacyjnych pracowników zatrudnionych na rzecz klienta
• Prowadzenie ewidencji czasu pracy zespołu pracującego u klienta
• Zapewnienie terminowego przepływu dokumentów oraz danych kadrowo-płacowych
• Ścisła współpraca z dedykowanymi osobami ze strony HRO Personnel (kadry, administracja, dział handlowy)
• Przygotowywanie raportów do Account Managera.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Min. 2 lata doświadczenia w obszarze administracji, zarządzania lub sprzedaży
• Podstawowa znajomość prawa pracy
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
• Multizadaniowość
• Umiejętność budowania długotrwałej relacji z Klientami
• Samodzielność
• Szybkość i efektywność w działaniu.
Oferta:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość zdobycia doświadczenia i podnoszenia własnych kwalifikacji
• Praca w dynamicznie rozwijającym się zespole.