Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/10/2019.

KOORDYNATOR BIURA NIERUCHOMOŚCI / OBSŁUGA SEKRETARIATU

Kraków, małopolskie

Saveinvest

Opis stanowiska pracy

PROJEKTY INWESTYCYJNE W GÓRACH I NAD MORZEM

600 DZIAŁEK W OFERCIE, WYSOKA KULTURA ORGANIZACYJNA

 

KOORDYNATOR BIURA / OBSŁUGA SEKRETARIATU, Kraków (ścisłe centrum)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura, w tym w szczególności utrzymanie prawidłowego przepływu dokumentów, kontakty z wykonawcami i klientami oraz wsparcie księgowości i działu prawnego podmiotów wchodzących w skład Grupy Saveinvest.

 

SAVEINVEST - Jesteśmy z gruntu dobrzy

Firma działa na rynku nieruchomości gruntowych i mieszkalnych. Jest właścicielem kilkuset działek na sprzedaż oraz inwestycji deweloperskich w trakcie przygotowania. Specjaliści firmy posiadają doświadczenie w prowadzeniu projektów gruntowych i są autorami ponad 1 500 różnorodnych publikacji w serwisach branżowych takich jak Forbes, Interia, Bankier. Firma dba o ciągły rozwój pracowników, koleżeńskie wsparcie i różnorodne, pełne wyzwań zadania, dające satysfakcję z pracy. Dowiedz się więcej o firmie na stronach.

 

OPIS STANOWISKA:

  1. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura.
  2. Kontakt z klientami i wykonawcami oraz negocjowanie umów
  3. Przygotowanie płatności i kontrola należności
  4. Przygotowanie zestawień wydatków i archiwizowanie faktur dla księgowości
  5. Przygotowywanie i archiwizowanie umów sprzedaży nieruchomości i aktów notarialnych
  6. Redagowanie umów z partnerami i pism urzędowych (wniosków, odwołań, etc.)
  7. Podstawowa obsługa serwisowa komputerów (instalacja oprogramowania, etc.)
  8. Sporządzanie dokumentacji firmowej np. uchwał, zgromadzeń, wniosków do krs, sprawozdań, umów o pracę, etc
  9. Przygotowanie i uaktualnianie procedur firmowych
  10. Prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących
  11. Zamawianie materiałów i artykułów biurowych
  12. Przyjmowanie gości i klientów w firmie

 

WYMAGANIA:

  1. Podstawowa znajomość zasad prowadzenia Ksiąg Handlowych i KPiR
  2. Podstawowa znajomość redagowania umów cywilno-prawnych
  3. Bardzo dobra znajomość Excela i Worda
  4. Bardzo dobra organizacja dokumentów i zarządzanie czasem pracy
  5. Minimum roczne doświadczenie na stanowisku wspierającym dział prawny, pracę księgową lub ew. biurową.
  6. Samodzielność, poczucie odpowiedzialności i chęć rozwoju
  7. Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze

 

SAVEINVEST - OFERUJEMY:

  1. Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  2. Pracę w dobrze wyposażonym biurze w centrum Krakowa (k. Kina Kijów)
  3. Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę w młodym zespole specjalistów
  4. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  5. Ciekawe wyzwania w jednej z najbardziej dochodowych branż (nieruchomości)
  6. Pełne wsparcie przy realizacji swoich pomysłów
  7. Telefon i iPad do własnej dyspozycji

 

SAVEINVEST - co zyskujesz pracując z nami:

  1. Stabilne zatrudnienie
  2. Program mający na celu zabezpieczenie emerytalne w postaci nieruchomości gruntowych (min. 2 lata pracy)
  3. Szkolenia wewnętrzne oraz budżet na szkolenia zewnętrzne
  4. Wysokiej jakości narzędzia pracy
  5. Kawę w nieograniczonych ilościach... ;)

 

WYŚLIJ nam swoje CV wraz z listem motywacyjnym klikając w przycisk "Aplikuj".

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

UWAGA!

Będziemy kontaktować się TYLKO z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Saveinvest Sp. z o.o. jest polską firmą, działającą na rynku nieruchomości gruntowych. Grupa... Saveinvest jest właścicielem wszystkich oferowanych nieruchomości, które kupuje za własny kapitał. Nabywając grunty nie posiłkuje się kredytami lub pożyczkami bankowymi. Główną ofertą firmy dla klientów indywidualnych stanowią atrakcyjne działki rolne, rekreacyjne i budowlane, a dla inwestorów rozwiązanie inwestycyjne „Grunt To Zysk“.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
01/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Inne , Praca Praca dla studenta , Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa
do góry