Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/01/2020.

Kontroler Zleceń Serwisowych Banking & Retail

Warszawa, Al. Jerozolimskie 142 B, mazowieckie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • kontrola terminowości wykonywania zleceń serwisowych,
  • zamykanie zleceń w systemach oraz ewidencja i rozliczanie zużytych części,
  • zamawianie części na telefoniczną prośbę serwisantów,
  • przygotowywanie i wysyłanie raportów dla klientów,
  • korespondencja z klientami.

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość programów MS Excel i MS Outlook,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • dyspozycyjność.

 

Mile widziane:

  • biegła znajomość j. polskiego,
  • znajomość aplikacji EBS.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • udział w ciekawych, międzynarodowych projektach;
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy;
  • świeże owoce w każdy piątek;
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy;
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym;
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej;
  • kartę Multisport;
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami;
  • środowisko pracy sprzyjające samorozwojowi i awansom w ramach naszej organizacji.

 

Praca odbywa się w dwóch zmianach od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-20:00.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing , Praca Bankowość , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Obsługa klienta , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry