Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sępólnie Krajeńskim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

kontroler weterynaryjny do spraw ds. nadzoru, kontroli IRZ oraz kontroli Wymogów Wzajemnej Zgodności Powiatowy Inspektorat Weterynarii , zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli w miejscu siedzib stad odnośnie przestrzegania wymogów wzajemnej zgodności w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji,
  • współpraca z Biurem Powiatowym oraz Oddziałem Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie prowadzenia kontroli wymogów wzajemnej zgodności,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów oraz zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz nad przemieszczaniem zwierząt, przeprowadzanie kontroli stad oraz dokumentacji związanej z identyfikacją i rejestracją zwierząt, sporządzanie dokumentacji PIWet z tych czynności oraz współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie funkcjonowania systemu identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz istniejącej bazy danych IRZ,
  • sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, przygotowywanie i opracowywanie z prowadzonych spraw decyzji administracyjnych Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz innych dokumentów związanych z toczącym się postępowaniem administracyjnym i egzekucyjnym,


Warunki pracy

UMOWA NA CZAS OKREŚLONY (ZASTĘPSTWO)


praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu sępoleńskiego,


praca przy komputerze,


warunki pracy bardzo dobre, nowe pomieszczenia biurowe, komputery i urządzenia powielające,


wyjazdy służbowe na szkolenia i konferencje.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.


Powiatowy Lekarz Weterynarii skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na oferowanym stanowisku. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.


List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (52) 3881225.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe weterynaryjne lub zootechniczne


doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
  • prawo jazdy kateg. B
  • znajomość przepisów z zakresu systemu identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    89-400 Sępólno Kaj.
    ul. Kościuszki 17
    sekretariat

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi