Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/04/2019.

Kontroler Finansowy

Tarnowo Podgórne, wielkopolskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • zapewnienie terminowego dostarczania informacji finansowej dla kierownictwa spółki,
  • kontrola budżetu dla zdefiniowanych obszarów działalności,
  • raportowanie wyników finansowych zgodnie ze standardami i terminami grupy,
  • konsolidowanie obszarów controllingowych dotyczących projektów realizowanych przez spółkę,
  • współpraca z zagraniczną centralą firmy w zakresie pozyskiwania i dostarczania informacji dotyczących analiz, budżetów i raportów.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziane z zakresu controllingu finansowego,
  • doświadczenie na samodzielnym stanowisku w controllingu lub działach ekonomiczno-finansowych,
  • doświadczenie w firmie o międzynarodowych strukturach,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego (warunek konieczny),
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • znajomość i wykorzystanie narzędzi controllingowych,
  • umiejętność analizy, syntezy i kontroli kosztów.

Oferujemy:
  • stałe zatrudnienie w strukturach firmy na umowę o pracę na pełen etat,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia,
  • stabilne warunki zatrudnienia umożliwiające długofalową współpracę oraz możliwości rozwoju,
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
  • szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta ok system, ubezpieczenie).

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Finanse
Zapisz ofertę
do góry